הפעילות | תאור | יתרונות | אתגרים |
קריאה שיתופית עם Perusall |
|
|
|
שאלות הכנה לקראת שיעור |
|
|
|
למידת חקר Inquiry-based learning |
הלומדים מתבקשים להתמודד עם שאלות בנושא הנלמד או להעלות שאלות לאחר חקירת נושא | הלומדים ירכשו ידע והבנה עמוקים באמצעות תהליך יצירת שאלות, מחקר ומתן תשובות לאותן שאלות ותחומים | בחירת מטלה בהיקף ורמה מתאימים |
למידה מבוססת פרויקטים PBL | סטודנטים רוכשים ידע ומיומנויות על ידי עבודה ממושכת, חקירה ו/או מענה לשאלה, בעיה או אתגר אותנטי | מקדם יכולת עבודה בקבוצות, שיתוף פעולה, תקשורת, מנהיגות, למידה מוכוונת עצמית SDL, חשיבה יצירתית, חשיבת תכן, חשיבה ביקורתית ומחקר | התמודדות עם פתרון בעיה/אתגר מהעולם האמיתי תוך הצגת ידע ומיומנויות |
חקירת סימולציה | הסטודנטים מתבקשים לבצע חקר על סימולציה של מצב/מודל מהעולם האמיתי | בחירת המצב/המודל שיקדם את הסטודנטים להשגת תוצאות הלמידה הרצויות | |
בדיקת תרגיל מוקלטת | מתרגל מנוסה מקליט עצמו בודק שאלה, מציג את השיקולים שגיאות נפוצות וכד' (קרדיט לד"ר אביב צנזור וד"ר עדי וולף, מהפקולטה למתמטיקה) |