service Menu
אתר הטכניון
המרכז לקידום הלמידה וההוראה
The Center for Promotion of Learning and Teaching
המרכז לקידום הלמידה וההוראה
  • דף הבית
    • אודות המרכז
    • החזון שלנו
    • צוות המרכז
      • מודל מעצבי למידה פקולטיים
    • גלריה
    • יצירת קשר
      • פניות בנושא השתלמויות מורים
      • בקשת גישת שומע חופשי
    • משרות פתוחות
  • תוכניות
    • יוזמות פדגוגיות – קול קורא
    • תוכנית תלת שנתית לעידוד למידה דיגיטלית
      • הסברים, טפסים ונהלים למשתתפי התוכנית
    • קורסים מקוונים
      • למידה דיגיטלית: היי-טק ומדעי הנתונים – קול קורא 4
      • קול קורא 5
      • קורסי ה MOOC של הטכניון
      • “הטכניון מלמדים”
    • מצויינות בהוראה
      • אתר המשאל
      • טפסי משאלים
      • מרצים מצטיינים
      • מתרגלים מצטיינים
      • פרס ינאי
      • פרס צילג
  • מדור למידה והוראה
    • ייעוץ וליווי אישי
    • סדנאות והכשרות
      • יום חשיבה ודיון בנושא מעבדות הוראה
      • סדנת מציאות משולבת בהוראה – ד”ר סוזן וויש-ברץ
      • סדנאות “מעורבות סטודנטים בעידן של הקלטות”
  • מדור למידה דיגיטלית
    • הנחיות ללמידה היברידית
    • מערכת Moodle
    • כלים טכנולוגיים בהוראה
      • פלטפורמת Engageli
      • כתיבת ערכים בוויקיפדיה ככלי ללמידה והוראה
    • מולטימדיה (קורסים מצולמים)
      • כיתת המולטימדיה החדשה
      • אולפני צילום וידאו
      • אולפן צילום עצמי Lightboard
        • הנחיות לשימוש באולפן צילום עצמי
  • מדור הערכה
    • הערכה ומבחנים
      • עקרונות מנחים להערכה נאותה
    • בחינות רב-ברירה
    • פרויקט “הערכת מצוינות בהוראה”
    • אתר המשאל להערכת ההוראה והקורס
  • משאבים
    • משאבי הוראה ולמידה
      • סילבוס ותוצאות למידה
      • תכנון קורס
      • למידה פעילה לקראת שיעור
      • למידה פעילה במהלך הרצאה
      • שיטות הערכה
      • חוברת למתרגלים
    • הפורום הארצי לקידום ההוראה והלמידה באקדמיה
    • הערכה ומבחנים
    • כתבי עת ועלוני רשת
  • פרסומים
    • מידעונים של המרכז
    • דוחות ומאמרים
  • About US
    • About Us
    • Teaching Innovations at Technion
    • Gallery
דף הבית > תוכניות > מצויינות בהוראה

מצויינות בהוראה

בקרוב

04/02/2022צ'ונטונוב אולגה
Proudly powered by WordPress